Arhitektuur kui elukeskkond (G1) - 2.-6. juuni 2025
Õpetaja Piret Anier
Avaliku, poolavaliku ja isikliku ruumi uurimine nii loengu kui ka kogemusretke vormis. Inimkeskse linnaruumi maketeerimine rühmatööna ja isikliku ruumi makett individuaaltööna.
Kursuse lõpuks õppija/õppijal:
- areneb divergentse mõtlemise võimekus (leiab ühele küsimusele või probleemile erinevaid vastuseid või lahendusi);
- oskab ühendada teaduslikku mõtteviisi loomingulise lähenemisega;
- suudab analüüsida mitmeid valdkondi siduvaid olukordi eri vaatenurkadest;
- areneb empaatiline, eetiline ja salliv hoiak ümbritsevasse;
- mõistab inimese ja ehitatud keskkonna vahelisi vastastikuseid seoseid ning inimest ja elu ruumi loomisel kesksena;
- märkab ruumi tervikuna ja selle nüansse, oskab seda kirjeldada ning seostada vorme ja funktsioone, ruumi kujundust ja meeleolu;
- mõistab arhitektuuri kui inimese elu kujundavat valdkonda;
- tunneb huvi ehitatud keskkonna kui elukeskkonna vastu, saab aru selle tähtsusest igapäevaelus ja ühiskonna arengus ning selle planeerimise põhimõtetest.
Avaldatud 31.01.2025.
Viimati muudetud 31.01.2025.